VEEBIPOE KKK


MILLISEID MAKSEVIISE AKTSEPTEERITE?

Me aktsepteerime järgmisi makseviise: pangaülekanne, PayPal ja krediitkaardid (Mastercard, Visa jt).

MILLAL RAHA MU ARVELT MAHA LÄHEB?

Makse läheb töötlusse kohe pärast pangapoolseid turvakontrolle.

KUIDAS MA TEADA SAAN, KAS MU TELLIMUSE ESITAMINE ÕNNESTUS?

Kui olete meie saidil edukalt tellimuse teinud, saadame teile selle kohta teavitusmeili. Meilis on toodud teie poolt esitatud tellimuse andmed ja tellimuse viitenumber. Soovitame teil meili turvalises kohas säilitada, sest võimalike edasiste päringute puhul läheb teil tellimuse viitenumbrit vaja. Kui te meile küsimise peale tellimuse viitenumbrit ei esita, võtab teie päringule vastamine rohkem aega. Kui teie tellimus on vastu võetud ja teele pandud, saadame teile kinnitusmeili.

MA EI SAANUD KINNITUSMEILI

Kui te kinnitusmeili ei saanud, võtke meiega ühendust, et me saaksime kontrollida, kas pole tegemist meie süsteemi veaga. Kinnitusmeili loomine ja saatmine toimub tellimuse eduka täitmise järel automaatselt. Võib-olla tuleb teil kontrollida oma meiliboksi, mis võib meie meili rämpsmeiliks pidada: selleks tuleks vaadata oma rämpsmeili või prügikasti kausta, et kontrollida, kas meie meil pole otse sinna läinud. Samuti võib olla vajalik kontrollida, kas kõik andmed on sisestatud korrektselt: palun olge eriti tähelepanelik maksekaardi andmete ja kättetoimetusaadressi sisestamisel.

TELLITUD TOODE/SUURUS/VÄRV ON OTSAS

Kõigi meie toodete kättesaadavus võib muutuda. Üldiselt on toode tellimiseks saadaval, kui ta on meie veebisaidil üleval. Aga kiirematel aegadel võib esineda olukordi, kus me ei saa toodet tarnida või selle väljasaatmisel tekib ootamatuid takistusi. Sellisel juhul teavitame teid sellest esimesel võimalusel.

KAS MA SAAN OMA TELLIMUST MUUTA?

Kui teil on tarvis oma tellimust muuta või see tühistada, võtke meiega sel teemal ühendust. Kuna tellimuste käitlemine käib utomaatselt, ei saa me garanteerida, et saame tellimust enne selle väljasaatmist muuta. Juhul kui olete tellimuse kätte saanud ja soovite seda muuta, lugege täpsema teabe saamiseks meie tagastuspõhimõtteid.

KUI KAUA AEGA VÕTAB MINU TELLIMUSE KÄITLEMINE?

Me pingutame selle nimel, et tellimusi võimalikult kiiresti käidelda, sest me teame, millise põnevusega ootab klient oma toote kättesaamist, aga orienteeruvalt tuleb siiski arvestada 24–72 tunniga.

MA OLEN UNUSTANUD OMA SALASÕNA, MIDA PEAN TEGEMA?

Uue salasõna saamiseks minge veebisaidi sisselogimise lehele ja klõpsake ikoonile "Unustasin salasõna". Salasõna saadetakse teie poolt kasutajakonto loomisel antud meiliaadressile. Salasõna saate igal ajal muuta, selleks tuleb minna oma isikliku kliendikonto lehele ja järgida ekraanil olevaid juhiseid.

KUIDAS SAAN VAADATA OMA TELLIMUSE STAATUST?

Kui te oma kontole sisse logite, saate vaadata oma tellimuste ajalugu, kus on üksikasjalikult kirjas, millal teie tellimus vastu võeti ja millal välja saadeti. Kui tellimus välja saadetakse, saadetaks teile kui kliendile selle kohta teavitusmeil.

MIDA TEHA, KUI TELLIMUS KOHALE EI JÕUA

Tavapostiga saadetavate pakkide teekonda on võimalik jälgida ja need lähevad kaduma väga harva. Kui teie saadetis teele pannakse, saadetakse teile ka selle jälgimise teave.

Kõik standardsaatmisega pakid saadetakse välja tähitud postiga ja nende kättesaamisel on vaja anda allkiri. Kuigi postiteenistused annavad oma parima, et kõik pakid kohale toimetada, võib esineda kaotsiminekuid. Kui nii juhtub, andke paki saabumiseks teelepanekust alates 25 päeva aega. Kui ka selle aja järel ei ole kaup kohale jõudnud, võtke ühendust kohaliku postkontori või sorteerimisjaamaga ja uurige, ega kaup sinna seisma pole jäänud.

Kui peaks juhtuma, et pakk ei ole teie kohalikus postkontoris või sorteerimisjaamas (mis on ebatõenäoline), võtke meiega esimesel võimalusel ühendust ja me aitame meeleldi teil oma pakk üles leida.

KAS TEIL ON OLEMAS TAGASTAMISPÕHIMÕTTED?

Meil on olemas põhjalikud tagastamispõhimõtted, palun lugege lähemalt jaotist Müügitingimused.

KAS MA SAAN OMA RAHA TAGASI?

Meie veebipoest ostmisel jäävad loomulikult kehtima kõik teie seaduslikud õigused, palun lugege raha tagastuse põhimõtete kohta jaotisest Müügitingimused.

KAS MINU ANDMED ON TURVATUD JA TEISTE EEST KAITSTUD?

Me kasutame PayPali teenusepakkujaid ja meie süsteemi kontrollitakse regulaarselt parima olemaoleva pettuste ennetamise tarkvaraga, nii et kliendid võivad end meie saidil oste tehes turvaliselt tunda. Kliendi isikuandmeid ei jagata iial kolmandate isikutega. Pärast krediitkaardimakse töötlemist kustutatakse teie kaardi andmed kohe.

Kui te oma küsimusele vastust ei leidnud, palun võtke meiega ühendust!

This store is powered by Ecwid - SaaS E-Commerce Solution. If you your browser does not support JavaScript, please proceed to its simple HTML version.